r Kalite Politikamız

Astur Turizm San. Tic. Ltd. Şti. Olarak Kalite Politikamız

ASTUR TURİZM hizmet sektöründe faaliyet göstermenin bilinciyle müşteri memnuniyetini her zaman en üst seviyede tutmayı ve müşteri isteklerini karşılamada rakiplerinden önde olmayı kendine ilke edinmiştir. ASTUR‘un hedeflerine ulaşmasındaki en önemli kaynağı çalışanlarıdır. Çalışanların mutluluğu ve katılımı ASTUR’ u başarıya götürecek en büyük etkendir.

ASTUR müşterilerinin mutluluğunu kendi mutluluğu kabul ederek müşterilerinin hızla gelişen ve değişen isteklerini sürekli olarak karşılamak yönünde Kalite Yönetim Felsefesini ilke edinir. Vermekte olduğu hizmeti yüksek kalitede, ekonomik sunarak , hizmet sonrası müşteri memnuniyetini takip eder.

  • Personel taşımacılığı, iş ve işçi sağlığı ve çevre ile ilgili ile ilgili yasal mevzuatlara uyar,
  • Çevre etkileri ile ilgili kirliliği önler,
  • Yönetim Sistemlerinin şartlarına uyarak sistemlerinin etkinliğini sürekli iyileştirmek için çalışır.
  • Verilen eğitimlerle çalışanların yaptıkları işlerde bilgili olmalarını sağlar.
  • Müşteri memnuniyeti ve güvenini sağlayarak, sürekli müşteri memnuniyeti için çalışır.
Sistemlerimizin şartlarını sağlamak ve geliştirmek hepimizin görevidir. ASTUR bu görevi takım çalışmasıyla yerine getirir. Sistem anlayışımız hataları düzeltmekte etkin, önlemekte daha başarılı olmaktır.

Astur Turizm

SEKTÖRDE ÖNCÜ FİRMA

A`dan Z`ye Bütün Ulaşım İhtiyaçlarınızda Kurumsal Çözüm Ortağınız Olarak Bizi Tercih Ettiğiniz İçin Teşekkür Ederiz.